Menu

BLANKA NEEDLEWORK STUDIO

robótki ręczne małe i duże

wesołe czapki

Czapka Reksio

blankac

Dawno nie było takiego zamówienia .... ale jako, że nic w internecie nie ginie - mój Reksio jest nadal w czołówce wyszukiwarek - i trafiło się kolejne takie zamówienie - oto czapka Reksio z podwójnego polarku dla 5-letniego przedszkolaka .

Czapka - Krecik

blankac

Kolejny Krecik wykonany na zamówienie dla 14-latki . Tym razem łapki ma białe, bo w całym mieście nie udało się dostać jasno szarego polarku .....a klientka czekać nie może  

czapka krecik nr. 5

blankac

Tak się złożyło, że akurat 2 osoby na raz zadzwoniły lub napisały z zapytaniem o Krecika.......szyłam więc je prawie równocześnie , wczoraj skończyłam kolejnego. Ten jest mniejszy, bo na 5-letnie dziecko. Uszyty na bal przebierańców, ale myślę, że z ... więcej

czapka krecik nr. 4

blankac

Kolejny Krecik powędruje do Krakowa jako nakrycie głowy na bal przebierańców (ale potem mam nadzieję będzie noszony przez dzieci szalonego pana).......Czapka uszyta oczywiście jak poprzednie z mięciutkiego dwustronnego polaru.

czapka Krecik nr.3

blankac

kolejny Krecik zrealizowany ........ tym razem będzie to wesoły komplet dla pewnej szalonej Pani należącej do klubu morsów, ale o tym za chwilę

czapka z pomponem

blankac

Czapa robiona do kupionej wcześniej kurtki dla mojego synka ...........miała być prosta z oczkami i oczywiście z pasującymi kolorkami:

Czapka - rekin

blankac

Dla odmiany, choć nadal w tym samym klimacie , czyli "Szczęki 24"..... powstała czapka z cieplutkiego polaru. To prototyp, nie jest wiec idealny i wymaga jeszcze wielu poprawek, ale jak to się mówi - pierwsze koty za płoty - teraz już wiem, gdzie tkw... więcej

idzie zima - Buka już straszy

blankac

Kto zna Bukę......koszmar z dzieciństwa, koszmar Muminków. Pojawiała się gdy było ciemno i zimno, a po jej przejściu wszystko zostawało zamrożone i ginęło.......brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........bałam się Buki. Jakby na przekór wszystkiemu - czy istota... więcej

czapka - Reksio dla 2-latki

blankac

Kolejne zamówienie zrealizowane - tym razem jest to czapeczka mojego projektu, który pojawił się tu już kilak razy, czyli rozkoszny, cieplutki i milutki Reksio z podwójnego polarku, tym razem szyty w mniejszym rozmiarze, bo na 2-letnia główkę :-)))

czapeczka do kompletu

blankac

z resztki materiału jaka została po uczyciu polarku zrobiłam do kompletu czapeczkę. Jest cienka, jednowarstwowa, prosta, bez udziwnień - taka miała być :-)

Krecik.....jo...

blankac

Był juz pingwin, wsciekły kurczak, kilka Reksiów - czas na bohatera naszych czasów - Krecika........ Oto on: 2-warstwowa czapka z cieplutkiego polarka ze zwisającymi łapkami Jest do przygarnięcia gdyby ktoś był zainteresowany: http://pl.dawanda.com/p... więcej

Reksio do przygarnięcia

blankac

Tych Reksiowych czapek powstały jeszcze 2. Ta czapeczka mi została (rozpędziłam się z robótką)..... i jest do przygraniecia, gdyby ktos chciał: http://pl.dawanda.com/product/39925338-czapka---Reksio

Czapka Reksio w nowej wersji

blankac

Czapka - Reksio......nowa wersja z jaśniejszą łatą, mniejsza - taka na głowę dziecka (poprzedni Reksio wyszedl zbyt duży....potrzebana będzie mała przeróbka)....... Pomęcze was jeszcze kolejnymi reksiami, bo mam na nie troszkę zamówień.....a kolejne ... więcej

czapka - Reksio

blankac

Był Reksio filcowy....ba, było ich nawet bardzo wielu ;-))) Czas na nowa wersję - wersja czapkowa - mój projekt...inspiracje wyłącznie moim filcowym Reksiem ....... bo Reksia kochają wszyscy :-)) i na moim małym "modelu", choć to czapka tym razem nie... więcej

czapka 2 - Pingwin

blankac

Tak mnie jakoś naszła wena po zrobieniu Wściekłego Kurczaka - zrobiłam tez coś dla maluch (z pomoca Mikołaja Św. oczywiście).........maluch tak jak i tata powędrował zachwycony w nowej czapce i do szkoły :-))))

czapka 1 - Wściekły Kurczak

blankac

Już Mikołaj zawitał i prezenty rozniósł.......fajnie, że jest taki Mikołaj. A jako, ze Mikołaj to tylko do dzieci przychodzi to i ja postanowiłam sie w niego zabawić i stwirzyć coś dla męża - oto co mój małzonek dostał dziesiaj ran: miąło być pod kol... więcej

czapka żaba

blankac

No to teraz z innej beczki, czyli kolejna rzecz robiona na zamówienie.......tym razem miała być to czapka z oczami żaby.......po wielkich 4-dniowych bojach wyszło takie oto coś: Czapeczka jest robiona na drutach z szydełkowymi oczami i troszkami (na ... więcej

© BLANKA NEEDLEWORK STUDIO
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci