Menu

BLANKA NEEDLEWORK STUDIO

robótki ręczne małe i duże

biżuteria inna

Turkusowo - czarny komplet

blankac

Turkusowo- czarny komplet wykonany z taśmy pasmanteryjnej obrobionej kordonkiem na szydełku . Dodatkowo, aby nadać atrakcyjności naszyjnikowi - dodałam szklane koraliki w odpowienich odcieniach . Biżuteria, której uroku nie da się pokazać na zdj... więcej

komplet w bieli

blankac

To jedna z tych rzeczy, których sfotografować się nie da -po prostu rzeczywistośćdrastycznie równi się od tego co potrafi aparat - przynajmniej mój !. Komplecik w bieli z delikatnie różowymi cekinami w rzeczywistości wyszedł całkiem fajnie - tu preze... więcej

wieczorowo

blankac

Jakiś czas temu kupiłam metr świecącej taśmy z kryształkami i długo zastanawiałam się jak do niej podejść. zainspirowała mnie biżuteria z filmu : I tak oto powstały 2 komplety robione na szydełku ......... 1. komplet: 2 komplet - już ulepszony - wężs... więcej

Morskie Fale

blankac

Morskie Fale - to nazwa nowego naszyjnika wykonanego na szydełku w 3 kolorach : od bieli, przez jasny błękit do szaro-błękitnego i imitujący morskie fale z koralem w tonacji szaro-niebieskiej. Tylko teraz w promocyjnej wiosennej cenie: http://pl.dawa... więcej

skromny przerywnik

blankac

Skromny to on moze i nie jest, ale na pewno mało pracochłonny - w porównaniu z ostatnio wytwarzanym wyrobami :-) jest dla mojej przyjaciółki na urodziny - ona po prostu w takich gustuje :-)

w turkusie - kamieniście

blankac

Teraz jako odskocznia będzie z innej beczki. Kupiłam sobie turkusowa tunke/sukienkę (wersja sukienkowa tylko wakacyjnie), no i wymysliłam cos co by do niej pasowało......pewnie za jakiś czas przerobię - całość jest z kamieni i szklanych koralików wię... więcej

w szarościach na zamówienie

blankac

Nie moje kolory, osobiście lubię kiedy biżuteria rzuca się w oczy - musi mieć wiec żywe i kontrastowe kolory, ale ......to moje zdanie, a zamówienie, to zamówienie. Wykupiłam wszystkie kamienie w tonacjach szarosci i grafitu jakie były w sklepie z ta... więcej

turkusowa mgiełka

blankac

Ufff, teraz będzie przez chwilę coś dla dorosłych - naszyjnik z kamieniami turkusu na turkusowym druciku ze srebrzystymi detalami - tak, aby choc na moment oderwać sie od tego dziecinnego świata:

naszyjnik na szybko

blankac

Tym razem szybka przeróbka naszyjnika mojej mamy....był zwykły, nawleczony na zyłkę, ciasny i nieciekawy........przerobiłam na inny, prosty, bez udziwnień......taki będzie ok....tak myślę:

marynistryczna wariacja

blankac

A teraz będzie coś nowego, choć podobnego do poprzedniego naszyjnika.......mamy tu bpowiem zarówno rzemień jak i frywolitke i drewniane koraliki.....a do tego koło sterowe (no prawie......) Oto biało-granatowa wariacja na temat :

skromny naszyjnik w kolorze bordo

blankac

Moja siostra zazyczyła sobie takie coś, male, skromne, bez kwiatów i udziwnień......faktycznie moje kwiatowe kompozycje jej nie pasują - niestety to specyficzna biżuteria - i tak np do mnie i mojej mamy pasują, a do siostry nie.......trudno - będzie ... więcej

biel i granat - czyli marynistycznie po raz 2

blankac

Tak....to jest własnie "dzieło" nad którym siedziałam 6 dni....straszna robota. nie jest to jakies specjalnie odkrywcze - tego typu naszyjniki widziałm u kilku osób i bardzo mi sie podobały, ale pomysł wziął się stąd, ze miałam resztę korali w tonacj... więcej

materiałowo z lawą na zamówienie

blankac

Najpierw było zamówienie, ma być naszyjnik do szytej sukienki z wykorzystaniem materiału (dodam, ze ma to być dla stetecznej pani - przyjaciółki mamy na wesele w najbliższej rodzinie). postanowiłam podejść do tego z rozmysłem.....długo szukałam odpow... więcej

bursztyn w morskiej bryzie

blankac

tak sobie pomyślałm, ze zrobie eksperyment i zobacze jak bedzie wyglądać bursztyn w połączeniu z błekitem i szafirem.........i wiecie co - jak dla mnie wyglada świetnie ...... Tym razem zaprzegłam do roboty szydełko - z braku innych narzędzi pod reką... więcej

styl marynarski - podobno najmodniejszy

blankac

Troszkę tych motywów ostanio się przewinęło - pomyslałam wiec - czemu nie ja ? Najtrudniej jak sie okazało było znaleźć symetryczne koluszko, na które mozna nawinąć kordonek - potem poszukiwania czegos co bedzie kolorystycznie pasować......3 dni prac... więcej

perłowo - granatowe maleństwa

blankac

czyli maleństwa, które zrobiłam pierwszy raz w zyciu po kursie :-) 9chodzi o sposób łączenia elementów). Zawodowcom pewnie zajęłoby to pół minutki - ja walczyłam znacznie dłuzej, ale jak na pierwszy raz to uważam, ze całkiem nieźle wyszło:

warsztaty z tworzenia bizuterii

blankac

zapisdałm się i w końcu "odbyłam"....mały i skromny efekcik moich pierwszych wypocin w tym względzie tutaj, a co do samych warsztatów - było miło i 3 godzinki upłynęły jak jedna minutka......nie wszystkie techniki opanowałam, trzeba będzie powtórzyć ... więcej

Ogłaszam CANDY ! - z okazji rocznicy bloga

blankac

Tak - tym razem to ja chce cos od siebie dac - no bo nie można tylko korzystać....... Do wygrania komplecik w kolorze bzu (sama takiego kolorku nie noszę, ale może którejś z Was przypasuje i będzie jak znalazł do jakiegoś lekkiego ciuszka). ZAPISY d... więcej

w kolorze bzu...

blankac

udało mi się dorwać nowe koraliki i dobrac do nich odpowiedni kolor tasiemki......niestety koralików mam za mało i nie udało mi się go jeszcze wykończyć. za wszystkie porady dotyczące wykończenia końcówek dziekuję - jeszcze się nie zastosowałm, ale t... więcej

cukierkowa kolekcja (perełkowa)

blankac

a oto nowy pomysł na nietuzinkowa kolekcję biżuterii: zwykłe koraliki - imitacja perełek w różnych kolorach i zwykła tasiemka ozdobna......oto efekt - osobiście bardzo mi się spodobał - slicznie wygląda zarówno do zwykłych, jak i bardziej eleganckich... więcej

zielono mi ... (frywolitka+modelina)

blankac

Z zakupionej dawno temu modeliny "wygniotłam" takie oto koraliki.....potem polączyłam to wszystko w całość frywolitką - a oto efekt .... no może nie jest to dzieło sztuki, ale przyda się do zielonego spodnium :-))

kiczowato - czyli coś niecoś dla 6-letniej damy

blankac

Kiczowato, bo tak ma być - małe dziewczynki lubują się w takich dziabągach. Synek mój wybiera się właśnie na urodziny do takiej damy więc stworzyliśmy razem coś takiego: Co u tym myślicie - może to przerobic i zostawić tylko jeden kwiatuszek - boję s... więcej

szydełkowo-modelinowo w tonacji różowej

blankac

Kupienie naszyjnika w tonacji rózu graniczy z cudem, już od dawna czegos orginalnego szukałam. Ale potrzeba matką wynalazków......koralika zrobiłam z połączonych kolorków, a potem zaczełam eksperymentować jak to wszystko połączyć. Jedyne co mi przszł... więcej

© BLANKA NEEDLEWORK STUDIO
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci