Menu

BLANKA NEEDLEWORK STUDIO

robótki ręczne małe i duże

odzież frywolitkowa

wianuszek komunijny

blankac

Robiony na wymiankę - taki delikatny z frywolitek.......inspirowany oczywiście mistrzyniami w tym fachu - mam nadziję, że nowej wlascicielce sie spodoba :-)))

frywolitkowo-szydełkowy sweter

blankac

Zaczęłam go chyba w listopadzie i jeszcze tak na prawdę nie wiem czy skończyłam....., bo miała byc tunika , a na razie wyszadł krótki sweterek. Na razie ponosze taki, a potem sie zobaczy, moze na przyszłą zimę dorobię "dół"......... Sweter składa się... więcej

frywolna bluzeczka

blankac

Robiąc porzadki jesienne w szafie z ubraniami natknęłam się na bardzo dawno nie noszoną bluzeczkę z atlantica, której jeden rękaw był biały....i jak to z takimi połączeniami kolorów bywa - po jakimś czasie i wielu praniach zrobił się szarawy, co juz ... więcej

COŚ na sobotni wieczór ...

blankac

ciąg dalszy bielizny frywolitkowej - tym razem do komletu z majtusiami powstałą góra.....nie wiem jak to nazwać, jeszcze nie mierzyłam, ale mój manekin jest ode mnie troszkę większy wiec powinno byc ok :-)) pewnie wieczorkiem odbędzie się sesja, ale ... więcej

dozwolone od lat 18...

blankac

Czyli frywolitkowe stringi....taki pomysł wpadł mi do głowy podczas przegladania mojej "twórczości"....a to dlatego, że naszyjnik robiony dawno temu - uległ zagładzie - urwał sie zaczep juz na samym początku, a jako, ze był to naszyjnik, który jednak... więcej

© BLANKA NEEDLEWORK STUDIO
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci